«Биоақпараттандыру және синергитика» Ф.Я. Вассерман » Государственное коммунальное предприятие на праве хозяйственного ведения «Школа - гимназия №153 имени. А.Розыбакиева» Управления образования г. Алматы
Алматы қаласы Білім басқармасының
шаруашылық жүргізу құқығындағы
«А. Розыбакиев атындағы №153 мектеп-гимназия»
мемлекеттік коммуналдық кәсіпорны
Телефон приемного:
+7(727) 230-97-61
Телефон бухгалтерия:
+7(727) 230-98-70
eOtinish.kz
Версия
для слабовидящих
19
декабрь
2023

«Биоақпараттандыру және синергитика» Ф.Я. Вассерман

Оқуты сапасын көтеру және білімді , саналы, тәрбиелі шәкірттерді оқытып , жеткізіп , шынайы өмірге дайындау - бүгінгі техникасы ғарыштап дамыған өркениеті  заманның өзекті мәселесі. Осы бағытта талмай жан-жақты ізденіп, еңбек етіп келе жатқан А.Розыбақиев атындағы № 153 мектеп-гимназияның педагогикалық ұжымы бүгінгі күнде  Қазақстандық ғалым Ф.Я. Вассерманның «Биоақпараттандыру және синергитика» білім беру технологиясын меңгерді. Ф.Я. Вассерман және оның шәкірттері  бір апта бойы  мектеп-гимназиямыз мұғалімдерімен бірге практикалық жұмыстар жүргізді. Атап айтсақ, Ф.Я. Вассерман тілші ұстаздарға  әдеби шығармаларды  терең  талдау жолдарымен таныстырды.  «Дартс» әдісі бойынша  жүргізілген бұл сабақтарда  оқушылар берілген  сұрақтарға  жан-жақты ізденіп,  шеңбердегі  нысанаға дәл тиетін жауаптармен ұпай жинап алу керек болды. Әдеби шығармаларды талдау жұмыстары  ұйғыр, қазақ және орыс әдебиеті сабақтарының барысында  нақты күнтізбелік жоспар бойынша берілген шығармалармен   және сабақтан тыс көпшілік  оқушылардың өздері  оқып, өзгеге ұсынатын  кітаптары негізінде жүргізілді. Талдау жұмыстары оқушыларды  өз ойын тұжырымдап айтуға, шығарманың басты идеясын түсіне білуге   дағдыландырып, шынайы өмір шындығын талдай алуға көмектеседі.

Билим бериш сапасини көтириш вә билимлик, сәвийәлик, тәрбийәлик шагиртларни оқутуп, чоң һаят йолиға тәйярлаш – билим ордилиридики муһим мәсилилә. Мәктәптә. Мошу йолда һармай- талмай издинип, әмгәк етип келиватқан А.Розибақиев намидики №153-мәктәп-гимназиясиниң педагогикилиқ коллективи бүгинки күндә Қазақстанлиқ алим Ф.Я.Вассерманниң «Биоәхбаратландуруш вә синергетики» билим бериш технологиясиға зәң қойди. Ф.Я.Вассерман вә униң шагиртлири бир һәптә бойи мәктәп-гимназиямиз устазлири билән бирликтә практикилиқ ишлар жүргүзди. Атап ейтсақ, Федор Якоблевич тилчи устазларға әдәбий ижадийәтләрни чоңқур тәһлил ясаш йоллири билән тонуштурди. «Дартс» усули бойичә жүргүзүлгән дәрисләрдә оқуғучилар бәрилгән сорақларға ян-яқлиқ издинип, чәңбәрдики нишанға дәл тегидиған жаваплар билән пай жиғиш керәк болди. Әдәбий ижадийәтләрни тәһлил ясаш ишлири уйғур , қазақ вә орус әдәбийәти  дәрәслиридә  ениқ тәйярланған лайиһә-план бойичә берилгән ижадийәтләр вә оқуғучиларниң дәристин ташқири өзлири оқуп, башқиларға усунған китаплири асасида жүргүзүлди. Тәһлил ясаш ишлири оқуғучиларниң өз ойини мәзмунлуқ ейтиш, ижадийәтниң асасий идеясини чүшиниш, дағда-иқтидарлирини йетилдүрүш вә һәқиқий һаят йолини таллашқа ярдәм қилиду.

Raising the quality of education and educating, delivering and preparing educated, intelligent, well-educated students for real life is an urgent problem of today's technologically advanced civilization. The pedagogical team of the school-gymnasium 153 named after A. Rozybakiev, who has been tirelessly searching and working in this direction, today has Kazakhstan scientist F.Ya. Mastered Wasserman's "Bioinformatization and Synergitics" educational technology. F.Ya. Wasserman and his students spent a week conducting practical work together with the teachers of our school-gymnasium. In particular, F.Ya. Wasserman introduced the methods of in-depth analysis of literary works to reporter teachers. In these lessons conducted by the "Darts" method, students had to search for the given questions in detail and score points with the answers that accurately hit the target in the circle. The analysis of literary works was carried out during Uyghur, Kazakh and Russian literature classes with works presented according to a specific calendar plan and on the basis of books read and recommended by the majority of students outside of class. Analytical works help students to formulate their own thoughts, to understand the main idea of the work, and to analyze the reality of real life.



Осы беттің QR-коды:
QR-код этой страницы: