«Биоақпараттандыру және синергетика» Ф.Я. Вассерман » Государственное коммунальное предприятие на праве хозяйственного ведения «Школа - гимназия №153 имени. А.Розыбакиева» Управления образования г. Алматы
Алматы қаласы Білім басқармасының
шаруашылық жүргізу құқығындағы
«А. Розыбакиев атындағы №153 мектеп-гимназия»
мемлекеттік коммуналдық кәсіпорны
Телефон приемного:
+7(727) 230-97-61
Телефон бухгалтерия:
+7(727) 230-98-70
eOtinish.kz
Версия
для слабовидящих
19
декабрь
2023

«Биоақпараттандыру және синергетика» Ф.Я. Вассерман

Оқыту жөндеу көтеру – бүгінгі техникасы қарыштап заманауи өркениетті заманның өзекті мәселесі. Қазақ педагогикасы мен мектебі алдында білім, тәрбие берудің жаңашыл бағыттары жолға қойылуда.
Мектептегі әдістемелік қызметтің мақсаты-мұғалімдердің кәсіби шеберлік деңгейін арттыру, білім деңгейін көтеру мақсатында жаңа технологияларды жоспарлау. 
  Алматы қаласының №153 мектеп-гимназиясы қазақстандық ғалым Ф.Я. Вассерманның «Биоақпараттандыру және синергетика» білім беру технологиясын өңдеу. Ұстаздардың шығармашылық қабілетін, дамыту, жас мамандардыоят шығармашылық әрекетке баулу үшін мектептерде шығармашылық топтар құрудың тәрбиелік мәні зор. Мектебімізде жаңа технологияға байланысты эталон мұғалімдерден құрылған шығармашалық топ жұмысы басталды. 
Қазақстандық ғалым Ф.Я.Вассерман көптеген қазақстандық және халықаралық педагогтардың тәжірибесін оқып зерттеп, «Биоақпараттандыру және синергетика» (БжС) білім беру технологиясын тамаша қарастырып, оқыту сапасының өлшем көрсеткішін құрды. Автордың жасаған өңдеу бойынша стандартты есептеу басқару-оқыту нәтижесін толық бағалау мен критерийлердің талабын орындау бағытлу, оқытудың нақты анықтайтын нақты өлшемдер жүйесін құру. 
Қорыта айтқанда, «Биоақпараттық және синергетика» білім беру технологияларының карталары мұғалімдерге сабақты жоғары сапалы жеткізуге береді. 
Бұл технологияда сабақ барлық пән бойынша. 
«БжС» технологиясындағы технологиялық карталардың мақсаттары: 
1. «Алгоритм» картасы – білім беруді мақсат етеді. 
2. «Биоинтернет» картасы- біліктілік пен дағдыны тіл арқылы қалыптастыруды мақсат етіп, «Алгоритм» картасынан кейін міндетті түрде сақтауды. 
3. «Жаттықтырғыш» картасы – тақырыпты аяқтап, білім, білік дағдыны қалыптастыруды мақсат етеді және «Биоинтернет» картасынан кейін міндетті түрде қолданылады. 
4. «Логика» – шығармашылық ойлауды және логиканы қалыптастыруға пайдалы. Осы карта бойынша жоғары күрделілік тапсырмаларды орындауға мүмкіндік туады. 
5. «Лидер» -аралас оқытуда көлемді материалды дамыту үшін пайдаланылады. 
6. «Ауызша сабақ» – 1,2,3, және «Әмбебап» картасы – гуманитарлық пәндер саласындағы оқу материалдарын жоспарлауға арналған. Бұл технология бойынша ойлаудың барлық типін дамыту принциптері берілген. 
7. «КТС» ( Күншуақ,түймедақ,самалшық) картасы – күрделі,жоғары деңгей картасы. Оқу үрдісінде бала дамуының жоғары көрсеткіші көрсетіледі. 
8. «БАЖ» (белгілі,арнайы,жаңа) картасы – әр түрлі ақпараттар ағымымен жұмыс жүргізу қабілетін орнату, сын тұрғысынан ойлау қабілетін дамы. 
Осындай «БжС» білім беру технологиясының 12 технологиялық картасы бар. Әр картаның өзіндік ерекшелігі, құрылымы, мақсаттары бар.  
Ғалым-практикалық Ф.Я.Вассерманның «Биоақпараттандыру және синергетика» технологиясы бойынша бастауыш сынып мұғалімі Иминова Бувхеличам Обулкасимовна 3 «Д» сынып оқушыларымен математика пәнінен мастер – сынып жұмысын жүргізу. 
Мақсаты: Оқушыларға таңбалары әррлі сандарды қосуды жоспарлау, есепті сабақ талдап шығаруға дағдыландыру, ойлау, сақтау қабілеттерін дамыту, уақытты тиімді пайдалану
Сабақ әдісі: «Биоақпараттық және синергетика» «Көшбасшы» картасы «Супер ойын»
Қорыта келе «Биоақпараттандыру және синергитика» педогогикалық технология арқылы көкейті мәселелер шешімін табудың шешімі болады. 
1. Оқушылардың білім сапасы көтеріледі, ағылшын тілі пәні бойынша мемлекеттік стандарт деңгейінің ең аз көлемінен 100% үлгеріммен қамтытуына қабілетті болады. 
2. Оқушы қабілеті жететін пәндерден жоғары деңгейлерге дейін көтеріле алады. 
3. Дарынды балалар дер кезінде анықталып дами алады. 
4. Оқыту сапасының мониторингі және диагностикасы оқушы білімін бағалаудың әділеттілігін қамтамасыз ету.

Білім сапасын арттыру – бүгінгі технология дамыған өркениеттің өзекті мәселесі. Қазақ педагогикасы мен мектептерінің алдынан білім мен тәрбиенің жаңа, жаңашыл бағыттары қолға алынуда.
Мектептегі әдістемелік қызметтің мақсаты – білім сапасын көтеру мақсатында жаңа технологияларды меңгере отырып, мұғалімдердің кәсіби шеберлік деңгейін үздіксіз арттыру.
 Алматы қаласы 153 мектеп-гимназиясы, қазақстандық ғалым Ф.Я. Вассерманның «Биоинформатика және синергия» білім беру технологиясын қабылдады. Мұғалімдердің шығармашылығын ояту және дамыту, жас мамандарды шығармашылық белсенділікке баулу үшін мектептерде шығармашылық үйірмелер құрудың тәрбиелік мәні зор. Мектебімізде жаңа технологияға байланысты стандартты мұғалімдерден құрылған шығармашылық топ жұмыс істей бастады.
Қазақ ғалымы Ф.Я. Вассерман көптеген қазақстандық және халықаралық мұғалімдердің тәжірибесін зерттеп, «Биоақпараттандыру және синергетика» (BаS) білім беру технологиясын мұқият қарастырып, білім сапасының нормативтік көрсеткішін жасады. Автордың тұжырымы бойынша білім сапасын басқару білім беру сапасын нақты анықтайтын типтік шаралар жүйесін құра отырып, білім беру нәтижесін толық көрсететін көрсеткіштер мен критерийлер талаптарын орындауға бағытталған.
Бір сөзбен айтқанда, «Биоинформатика және синергетика» білім беру технологиясының карталары мұғалімдерге сабақты жоғары деңгейде өткізуге көмектеседі.
Бұл технологияда сабақ әр пәнге сәйкес технологиялық карталар бойынша жоспарланады.
«BaS» технологиясындағы технологиялық карталардың мақсаттары:
1. «Алгоритм» картасы – білім түрлерін беруді көздейді.
2. Тіл арқылы іскерлік пен дағдыны қалыптастыру мақсатында «Алгоритм» картасынан кейін «Биоинтернет» картасы қолданылады.
3. «Тренер» картасы – тақырыпты пысықтауға және білім, білік дағдыларын қалыптастыруға бағытталған және «Биоинтернет» картасынан кейін қолданылуы керек.
4. «Логика» - шығармашылық ойлау мен логиканы қалыптастыру үшін қолданылады. Бұл карта күрделілігі жоғары тапсырмаларды орындауға мүмкіндік береді.
5. «Көшбасшы» аралас оқытуда көлемді материалды меңгеру үшін қолданылады.
6. «Ауызша сабақ» – 1, 2, 3, ал «Әмбебап» картасы – гуманитарлық пәндер бойынша оқу материалдарын меңгеруге арналған. Осы технология бойынша ойлаудың барлық түрін дамыту принципі берілген.
7. «ҚТС» (Күншуақ, түймедақ, самалшық) картасы күрделі, жоғары деңгейлі карта. Оқу процесі кезінде бала дамудың жоғары қарқынын көрсетеді.
8. «БАЗ» (белгілі, арнайы, жаңа) картасы – әртүрлі ақпарат ағындарымен жұмыс істеу және сыни тұрғыдан ойлау қабілетін дамытады.
Мұндай «БаС» оқыту технологиясының 12 технологиялық картасы бар. Әрбір картаның өзіндік сипаттамалары, құрылымы және мақсаттары бар.
Иминова Бувхеличам Обулкасимовна, бастауыш сынып мұғалімі ғалым-практик Ф.Я. Вассерман «Биоақпараттандыру және синергия» технологиясы бойынша 3 «Д» сынып оқушыларымен математикадан шеберлік сыныбын өткізді.
Сабақтың мақсаты: Оқушыларды таңбалары әртүрлі сандарды қосу жолдарын үйрету, есепті өз бетінше талдауға үйрету, ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту, уақытты тиімді пайдалана білуге үйрету.
Сабақтың әдісі: «Биоақпарат және синергетика» «Көшбасшы» картасы «Супер ойын»
Қорытындылай келе, «Биоақпараттандыру және синергистика» педагогикалық технологиясы арқылы келесі өзекті мәселелер шешіледі деп айтуға болады.
1. Оқушылардың білім сапасы, әсіресе ағылшын тілі пәні бойынша жақсарады, олар 100% үлгеріммен мемлекеттік стандарт деңгейінің ең төменгі талап етілетін көлемін өтейтініне кепілдік алады.
2. Оқушы пәннен жоғары деңгейге көтеріле алады.
3. Дарынды балаларды дер кезінде анықтауға және дамытуға болады.
4. Оқыту сапасының мониторингі мен диагностикасы, оқушылардың білімін бағалаудың әділдігі қамтамасыз етіледі.



Осы беттің QR-коды:
QR-код этой страницы: