"КВЕСТ" интеллектуалды ойыны » Государственное коммунальное предприятие на праве хозяйственного ведения «Школа - гимназия №153 имени. А.Розыбакиева» Управления образования г. Алматы
Алматы қаласы Білім басқармасының
шаруашылық жүргізу құқығындағы
«А. Розыбакиев атындағы №153 мектеп-гимназия»
мемлекеттік коммуналдық кәсіпорны
Телефон приемного:
+7(727) 230-97-61
Телефон бухгалтерия:
+7(727) 230-98-70
eOtinish.kz
Версия
для слабовидящих
19
декабрь
2023

"КВЕСТ" интеллектуалды ойыны

Қазіргі заманғы жоғары ақпараттық технологиялар дәуірінде оқу үрдісінде белсенді оқыту әдістерін қолдану арқылы, оқушының танымдық және ізденушілік, зерттеу қызметін жандандыру мен алған білімдерін күнделікті өмірде қолдануына жағдай жасау мәселелері қажеттілігі туындайды. Осы міндеттерді шешуге көмектесетін көптеген әдістер мен технологиялар бар. Солардың бірі болып квест технологиясы саналады. А.Розыбақиев атындағы №153 мектеп-гимназиясының педагогикалық жүйедегі жаңа технологияларды дамыту және оқу үрдісіне енгізу бойынша10-сынып оқушылары арасында интеллектуалды квест ойыны өткізілді. Жеңіске ұмтылған командалар оқу сауаттылығы, математикалық сауаттылық, жаратылыстану сауаттылығы, қаржылық сауаттылық, креативті ойлау, жаһандық құзыреттілік сияқты барлық бағыттар бойынша мәселелердің шешімін іздестіру арқылы алуан түрлі кезеңдерден өтті. Ойында шахмат, морзе коды, семафор алфавиті, әртүрлі кодтау, ребустар, басқатырғыштар, логикалық есептер, айнадан оқу және т.б. тактикалық әдістерді пайдаланылды.
Квест қатысушылары тапсырмаларды орындап, өзара пікір алмасып, алған әсерлерімен бөлісті. Әр команда өздерінің креативті ойлау дағдыларын керемет көрсете білді.
«Квест ойындары білім алушылардың жаңа білім алуға деген құлшынысын оятып қана қоймайды,
сонымен қатар оларға түсетін ақпараттық жүктемені азайтып, психологиялық, эмоциональды және
физиологиялық тұрғыдан демалуына мүмкіндік береді», - деп айтты Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің білім беру сарапшасы , педагогика ғылымдарының кандитаты , профессор, «Биоақпараттандыру  және синеретика» педагогикалық технологиясының авторы Вассерман Федор Яковлевич.

В рамках внедрения педагогической технологию управления качеством школа-гимназия №153 им. А.Розыбакиева  провели среди 10 классов интеллектуальный квест. Решать жизненные задачи необходимо каждому школьнику, поэтому был создан квест, который поможет им в жизни. Команды, стремясь к победе, проходили самые разнообразные этапы - поиск решения задач по всем направлениям: читательская грамотность, математическая грамотность, естественнонаучная грамотность, финансовая грамотность, креативное мышление, глобальные компетенции. В игре использованы  тактические приемы в шахматах, азбуки морза, семафорные  азбуки, разнообразные кодирование, ребусы, пазлы, логические задачи, зеркальное чтение и многое другое.     
Участники квеста выполняли задания, взаимодействовали и делились впечатлениями. Каждая команда оказалась по-своему креативной и интересной!
 «Квест — необычная форма для получения знаний, но она отлично работает. Школьникам нравится то, что знания приходится „добывать“ в игре, в процессе состязания», — поделилась разроаботчик технологию управления качеством в общеобразовательных школах «Биоинформатика и синергетика» профессор, педагог-психолог Вассерман Ф.Я.

As part of the implementation of pedagogical quality management technology, school-gymnasium 153 named after. A. Rozybakiev conducted an intellectual quest among 10 classes. Every schoolchild needs to solve life problems, so a quest was created that will help them in life. The teams, striving for victory, went through a wide variety of stages - searching for solutions to problems in all areas: reading literacy, mathematical literacy, natural science literacy, financial literacy, creative thinking, global competencies. The game uses tactical techniques in chess, Morse code, semaphore alphabet, various coding, rebuses, puzzles, logic problems, mirror reading and much more.
The quest participants completed tasks, interacted and shared their impressions. Each team turned out to be creative and interesting in its own way!
 “The quest is an unusual form for gaining knowledge, but it works great. Schoolchildren like the fact that knowledge has to be “obtained” in the game, in the process of competition,” shared the developer of quality management technology in secondary schools “Bioinformatics and Synergetics”, professor, educational psychologist Wasserman F.Ya.



Осы беттің QR-коды:
QR-код этой страницы: