«Ұя» тақырыбында әдеби оқу сабағы » "КГУ Школа-гимназия №153 им.А.Розыбакиева" Управления образования г. Алматы
Телефон приемного:
+7(727) 230-97-61
Телефон бухгалтерия:
+7(727) 230-98-70
Версия
для слабовидящих
03
апрель
2023

«Ұя» тақырыбында әдеби оқу сабағы

«А.Розыбақиев атындағы №153МГ» бастауыш сынып мұғалімі С.А. Ушурова «Ұя» тақырыбында әдеби оқу сабағын өткізді.
  Бұл сабақтың мақсаты құс ұялары, олардың сорттары туралы және ұя тек құстардың мекені ғана емес, олардың кейбіреулері халық медицинасында қолданылатыны туралы түсінік беру болды.
 Мақсатқа жету үшін мұғалім сабақта оқытудың әртүрлі формаларын пайдаланды. Ал қазіргі мектептегі сабақтың әртүрлі кезеңдерінде тиімді әдіс-тәсілдердің бірі болып табылатын топтық жұмыс ең маңызды әдіс болды.      Бастауыш сыныпта топтық оқыту технологиясын қолдану мектеп оқушыларының шығармашылық қабілеттерін дамытуға, олардың өзара қарым-қатынасына, топта жұмыс істеуіне, сыныптастарымен өзара түсіністікке ықпал етеді, екі-екіден және мәжбүрлеусіз оқу, білімге деген қызығушылықты, өз бетінше жұмыс істеу сияқты мәселелерді шешуге көмектеседі және  өз позициясын қорғау қабілетін арттырады.
 Топпен жұмыс жасай отырып, балалар сабақ барысында емін-еркін қозғалыста болды, айтысты, дәлелдеді, өз ойларын еркін жеткізді.Кейбір кішкентай   жастағы оқушылардың барлығы бүкіл сыныптың алдында немесе көпшілік алдында сөйлеп, өз ойларын дауыстап айта алмай қалады.Бірақ  топта олар басқалармен тең дәрежеде өздеріне ұсынылған сұрақтар мен тапсырмаларды талқылай алады, ойларын қысылмай жеткізе біледі.
 Мұғалімнің бұл сабақта қолданған әдіс-тәсілдері: «Мозайка», «Мәтінмен жұмыс», «Сұрақ-жауап», «ВЕНН» диаграммасы балалардың белсенділігі мен тиімділігін арттыруға көмектесті.
   Бұл әдістер оқушыларға жақсы таныс екені білініп тұр. Өйткені барлығы қиналмастан белсенді жұмыс жасады,сондықтан олар материалды оңай меңгерді.
  Сабақтың мақсаты мен міндеттері орындалды. Сабақ доғары деңгейде өтті.

Учитель начальных классов КГУ «ШГ №153 им. А. Розыбакиева» Ушурова С.А. провела урок литературного чтения на тему: «Гнездо».
 Целью  данного урока было дать понятие о гнездах птиц, об их разновидности и что гнезда являются не только жильем для птиц, но и некоторые из них применяются в народной медицине.
    Чтобы достичь цели, учитель использовал на уроке разные формы обучения. А самым главным методом была групповая работа, которая  является одним из эффективных приемов обучения в современной школе на разных стадиях урока. Использование технологии группового обучения в начальной школе способствует развитию творческих способностей школьников, их коммуникации, работе в команде, взаимопониманию с одноклассниками,   помогает решить такие задачи, как учёба без двоек и без принуждения, развитие интереса к знаниям, к самостоятельности и умению отстаивать свою позицию.  
   Работая в группе,  дети в процессе урока свободно двигались, спорили, рассуждали, высказывали свои мысли свободно, ведь не все младшие школьники могут публично выступать и высказывать мысли вслух перед всем классом, зато в группе они  наравне с другими обсуждали предложенные им вопросы и задания. 
    А методы, которые были использованы уителем на этом уроке: «Мозаика», «Работа над текстом»,  «Вопросы-ответы»,  диаграмма «ВЕННА», помогли активизировать детей и повысить их работоспособность.
   Данные приёмы ребятам знакомы, все без исключения активно работали, поэтому без труда усвоили материал. 
  Цель и задачи урока были достигнуты. Урок прошёл успешно.    

 А.Розыбақиев намидики №153-мәктәп-гимназиядә башланғуч синип муәллими С.А.Ушурова «Уга» мавзусида әдәбий оқуш дәрисини өткүзди. 
 Lәрисниң мәхсити: қуш угилири тоғрисида вә уга пәқәт қушларниң маканила әмәс, уларниң бәзилири хәлиқ медицинисида қоллинилидиғини тоғрисида чүшиник бериш болди.
 Мәхсәткә йетиш үчүн муәллим дәристә оқутушниң һәртүрлүк формилирини пайдиланди. Һә һазирқи мәктәптики дәрисниң түрлүк басқучлирида утуқлуқ усуллариниң бири болуп тепилидиған топлуқ иш- әң әһмийәтлик усул болди. Башланғуч синипта топлуқ оқутуш технологиясини қоллиниш мәктәп оқуғучилириниң ижадий қабилийәтлирини риважландурушқа, уларниң өзара қарим-қатинишиға, топта иш атқурушиға, синипдашлири билән өзара чүшинишликкә тәсир қилиду, икки-иккидин вә мәжбүрсиз оқуш, билимгә болған қизиқишни, өз бетичә ишләш охшаш мәсилиләрни йешишкә ярдәмлишиду вә өз позициясини қоғдаш қабилийитини арттуриду.
 Топ билән иш атқуруп, балилар дәрис жәриянида әркин һәрикәттә болди. Бәзи бир кичик яштики оқуғучиларниң барлиғи пүткүл синипниң алдида яки көпчилик алдида сөзләп, өз ойлирини аһаңлиқ ейталмай қалиду. 
Муәллимниң бу дәристә қолланған усуллири: «Мозайка», «Мәтин билән иш», «Соал-жавап», «ВЕНН» диаграммиси балиларниң пааллиғи вә утуқлиғини арттурушқа ярдәмләшти. 
Бу усуллар оқуғучиларға яхши тонуш екәнлиги көрүнди. Чүнки барлиғи қийналмастин паал иш атқурди, шуңлашқиму улар материални оңай егилиди.
Дәрисниң мәхсити вә вәзипилири орунланди. Дәрис жуқури дәрижидә өтти.

Annotation for the lesson of literary reading
Primary school teacher of school gymnasium No. 153 named after A. Rozybakiev - Ushurova S.A. held a lesson in literary reading on the topic: "The Nest".
The purpose of this lesson was to give an idea about bird nests, and their varieties and that nests are not only housing for birds but some of them are used in folk medicine.
To achieve the goal, the teacher used different forms of teaching in the lesson. And the most important method was group work, which is one of the most effective teaching methods in a modern school at different stages of the lesson. The use of group learning technology in primary school contributes to the development of the creative abilities of schoolchildren, their communication, teamwork, and mutual understanding with classmates, helps to solve such problems as studying without twos and coercion, developing interest in knowledge, independence and the ability to defend one's position.
Working in a group, the children in the process of the lesson moved freely, argued, reasoned, and expressed their thoughts freely because not all younger students can publicly speak and express their thoughts aloud in front of the whole class, but in the group, they, on an equal basis with others, discussed the questions and tasks proposed to them.
And the methods that were used by the teacher in this lesson: "Mosaic", "Work on the text", "Questions and Answers", and the "VENN" diagram, helped to activate the children and increase their efficiency.
  These techniques are familiar to the students, everyone, without exception, actively worked, so they easily learned the material.
 The purpose and objectives of the lesson were achieved. The lesson went well.

Осы беттің QR-коды:
QR-код этой страницы: