Гимназиямыздың көптілді білім беру бойынша тәжірибе алмасу » Государственное коммунальное предприятие на праве хозяйственного ведения «Школа - гимназия №153 имени. А.Розыбакиева» Управления образования г. Алматы
Алматы қаласы Білім басқармасының
шаруашылық жүргізу құқығындағы
«А. Розыбакиев атындағы №153 мектеп-гимназия»
мемлекеттік коммуналдық кәсіпорны
Телефон приемного:
+7(727) 230-97-61
Телефон бухгалтерия:
+7(727) 230-98-70
eOtinish.kz
Версия
для слабовидящих
24
апрель
2023

Гимназиямыздың көптілді білім беру бойынша тәжірибе алмасу

20.04.2023 ж. А.Розыбақиев атындағы№153  МГ Құзыреттілік орталығы және Ресурстық орталық ретінде ЕҚЫҰ ДАҰК Орталық Азия бағдарламасымен бірлесіп Молдова Республикасының құрамындағы Гагаузия автономиялық аумақтық құрылымы үшін көптілді білім беруді жүзеге асыру бойынша Қазақстан, Орталық Азия және Моңғолияда ана тілі негізінде көптілді білім беру бағдарламаларын жүзеге асыратын мектептерге тәжірибесін тарату үшін трансляция өткізілді.
Мектептерде CLIL қолдану- білім сапасын арттырады. Бұл әдістеме тек пәндік білімнің дамуына ғана емес, оқушылардың тілдік дағдыларын меңгерулеріне  де әсер етеді. Оқыту процесі бір уақытта белгілі бір пәнді оқуға белгілі бір бағытты алады. Мектеп-гимназияда CLIL әдістемесі бойынша Қазақстан тарихы, дене шынықтыру және жаратылыстану-математикалық бағыттағы пәндер жүргізіледі.
№153 мектеп-гимназиясының мұғалімдері Мукаддас Юлдашевна мен Рашидам Исмаиловна гагауз әріптестерімен CLIL сабағын Интернет арқылы нақты уақыт режимінде (стриминг) онлайн-бейнехабарламада өткізудің қызықты тәжірибесімен бөлісті. Мұғалімдер көптілді білім беруді дамытуға CLIL сабағының құндылығын жеткізуге тырысты.
Модератор Маметова Рашидамның 10 «А» сыныбында информатика сабағының тақырыбы: «Сәйкестендіру әдістері» болды. Мұғалім екінші тілде сөйлейтін орыс тілін В2 деңгейінде меңгерген оқушыларды оқытудың стратегияларын көрсетіп, оқу мен жазу арқылы сыни тұрғыдан ойлауды дамытуға көңіл бөлді.
Сабақ технология бойынша құрылды: шақыру – түсіну – рефлексия. Сабақта «Скаффолдинга» әдісі және әртүрлі мультимедиялық қызметтер мен түрлі жұмыс тәсілдері қолданылды, бұл- сабақ кезеңінде бүкіл сыныпты қамтуға көмектесті. Түсіну кезеңінде Рашидам Исмаиловна оқушыларға көптілді тілді диалогқа түсуге мүмкіндік беретін кейс үлгісін ұсынды.
8 «Д» сыныбында «Негіздері» тақырыбындағы химия сабағын мұғалім-сарапшы Мирзалимова Мукадас Ю өткізді.  CLIL.
Бұл сабақтың екі тілді негізнде оқытылуының  (ана ұйғыр тілінде және ағылшын тілінде) негізгі мақсаты –оқушылардың химия тілін т.б. CLIL бойынша қалыптастыру, 
Сабақта Мұқадас Юлдашевна оқушыларды әр түрлі жұмыс түрлеріне белсенді түрде тартуға және химия сабағында оқушыларды екі тілді қарым-қатынас жағдаяттарына жүйелі түрде тартуға жағдай жасады.
Сабақтың негізгі кезеңдері:
1 кезең – дайындық, алдын ала екі тілде сөйлесу, келесі тапсырмаларды орындауға ынталандыру;
2-кезең – кіріспе, мұнда оқушылар екі тілді мұғалімнен және ағылшын тіліндегі бейімделген мәтін арқылы ақпарат алды; 3-кезең – аналитикалық, мұнда жігіттер алған ақпаратты өңдеп, білім беру интернет қосымшалары арқылы өз бетінше жұмыс істеді;
4-кезең – қолданбалы, бұл кезеңде оқушылар екі тілді қарым-қатынас үшін алған ақпаратты пайдаланды.
Сабақтар мазмұнды және оқушыларға түсінікті болды.
CLIL технологиясы қолданылған сабақтарда оқушылар екінші тілдің (орыс немесе ағылшын) көмегімен жаңа қызықты, қажетті ақпаратты ала алатынын, содан кейін тілді үйренудің қажеттелігін көреді, өйткені ол белгілі бір пән мен нақты тапсырмалар үшін қолданылады. Сонымен, пән мазмұны мен шет тілін оқыту процесімен бірге  тіл мен пәннің интеграциясы қатар жүреді.


20.04.2023г. ШГ №153 им А. Розыбакиева, как Центр компетентности  и Ресурсный центр для школ, внедряющих программы многоязычного образования на основе родного языка в Казахстане, странах Центральной Азии и Монголии в сотрудничестве с Центральноазиатской программой ВКНМ ОБСЕ, транслировала опыт по внедрению многоязычного образования для Автономного Территориального образования Гагаузии в составе республики Молдова. 
           Использование CLIL в школах позволяет повысить качество образования. Данная методика влияет не только на развитие предметных знаний, но и на приобретение языковых навыков учащихся. Процесс обучения при этом приобретает определённую направленность на изучение того или иного предмета. По методике CLIL в нашей школе-гимназии проводятся уроки истории Казахстана, физической культуры и предметы  естественно-математического направления.
 Учителя школы-гимназии № 153 Мукаддас Юлдашевна и Рашидам Исмаиловна поделились интересным опытом проведения CLIL урока с гагаузскими коллегами в онлайн-видео трансляции через интернет в режиме реального времени (стриминг). Учителя постарались донести ценность проводимого урока CLIL в развитие многоязычного образования. 
   Тема урока по информатике в 10 «А» классе у педагога-модератора Маметовой Рашидам: «Методы идентификации». Учитель продемонстрировала стратегии обучения учащихся, владеющих вторым, русским, языком на уровне В2 и акцентировала внимание на развитие критического мышления через чтение и письмо. Урок построен по технологии: вызов – осмысление – рефлексия. На уроке использовался метод Скаффолдинга и различные мультимедийные сервисы и разные способы работы, которые помогли включить в процесс урока весь класс. На этапе осмысления Рашидам Исмаиловна представила Кейс для решения, который позволил вступить обучающихся в билингвальный диалог.  
   Урок химии в 8 «Д» классе на тему: «Основы» проводила педагог-эксперт Мирзалимова Мукадас Ю.  Главной целью данного урока на билингвальной основе (на родном уйгурском и на английском языках) является формирование языка химии обучающихся, т.е.  CLIL. На уроке Мукадас Юлдашевна создала условия для активного включения учащихся на различные виды работ на обоих языках и систематическое вовлечение учащихся в ситуации билингвального общения на уроке  химии. Основные этапы проведённого урока: 
1 этап – подготовительный, предварительная билингвальная беседа, мотивирующая на выполнение последующих заданий; 
2 этап – ознакомительный, где учащиеся получили информацию билингвально от учителя и через адаптированный текст на английском языке; 3 этап – аналитический, где ребята обрабатывали полученную информацию и самостоятельно работали по средствам образовательных интернет приложений;
4 этап – прикладной, на данном этапе обучающиеся использовали полученную информацию для билингвальной коммуникации. 
Проведённые уроки были содержательными и доступными для понимания обучающихся.   
  На уроках, где используется технология CLIL, учащиеся видят, что с помощью второго языка (русского или английского) можно получать новую интересную, необходимую и нужную информацию, и тогда изучение языка становится осмысленным, т.к. он используется для определённого предмета и выполнения конкретных заданий.  Таким образом, с процессом обучения предметному содержанию и иностранному языку идёт параллельно интеграция языка и предмета. 


20.04.2023-жили А.Розыбақиев намидики 153-мәктәп-гимназияси Қазақстан,мәркизий Азия вә Моңғолия әллиридики  ана тили  асасида көптиллиқ билим беришни әмәлгә ашурушниң ресурслиқ мәркизи ретидә , ВКНМ ОБСЕ билән һәмкарлиқта Молдова Жумһурийитиниң Гагаузия автономлуқ вилайити үчүн өзиниң көптиллиқ билим бериш бойичә иш-тәжрибиси билән бөлүшүш мәхситидә трансляция өткүзди.
         Мәктәпләрдә CLIL технологиясини қоллиниш билим сапасини ашурушқа мүмкинчилик бериду. Ушбу усул пәқәт пән бойичә билимини ашурупла қоймайду,бәлки оқуғучиларниң тилларни мукәммәл үгинишигә ярдәм бериду.CLIL усули асасида гимназиямиздә Қазақстан тарихи тән-тәрбийә вә тәбиий математикилиқ йөнилиштики пәнләр оқутилиду.
     Гимназиямиз устазлири Муқәддәс Юлдаш қизи вә Рашидәм Исмаил қизи онлайн трансляция арқилиқ өзлириниң  иш-тәжрибиси,CLIL усули асасида өтүлгән дәрислирини Гагаузиялик кәсипдашлиримиз билән бөлүшти.
      Педагог модератор Рашидәм Исмаил қизи 10-"А" синипида информатика пәнидин «Мувапиқлаштуруш усули" мавзусида дәрис өткүзди. Дәрис жәриянида иккинчи тил-рус тилини В2 дәрижисидә өзләштүргән оқуғучиларни оқутущниң стратегиялири билән бөлүшүп, оқуш вә йезиш арқилиқ тәнқидий ойлаш қабилийәтлирини ашурушқа диққәт бөлди. Мәзкүр дәрискә барлиқ оқуғучини қатнаштуруш,жәлип қилиш мәхситидә түрлүк мультимедиялик сервислар, Скаффолдинг вә башқиму көплигән усуллар пайдилинилди. Чүшинищ этапида Рашидәм Исмаил қизиниң бәргән кейсини йешиш жәриянида оқуғучилар билингваллиқ диалогқа чүшти.
        Педагог тәтқиқатчи  Муқәддәс Юлдаш қизи 8-"Д" синипида химия пәнидин «Асаслар" мавзусида дәрис өтти. Мәзкүр дәрисниң асасий мәхсити билингваллиқ асаста (ана тили вә инглиз тиллирида) химия пәни бойичә билимлирини риважландуруш. Дәристә Муқәддәс Юлдашқизи оқуғучиларниң түрлүк тапшурмиларни қощ тилда тәйярлишиға, билингваллиқ түрдә музакирә қилишиға жағдай яритип бәрди. Дәрисниң асасий басқучлири:
1- Тәйярлаш, тапшурмиларни орунлашқа мотивация беридиған  алдин-ала билингваллиқ сөһбәт,
2- Тонуштуруш басқучида оқуғучилар устаздин қощ тилда мәлумат алди 
3- Тәнқидий ойлаш, оқуғучилар берилгән әхбарат даирисидә өз алдиға билим бериш платформилирида иш атқурди.
4- Мәзкүр басқучта оқуғучилар алған мәлуматлирини билингваллиқ сөһюәт жәриянида пайдиланди.
  CLIL технологияси қоллинилидиған дәрисләрдә оқуғучилар иккинчи тилниң(рус яки инглиз) ярдими билән йеңи қизиқ вә һажәтлик әхбарат елишқа болидиғанлиғи вә бәлгүлүк мәхсәттә, пәнни үгиниш, тапшурмиларни орунлаш жәриянида тил үгиниш қизиқ болидиғанлиғи чүшәнди.


Translation of the experience of the school gymnasium on multilingual education in Gagauzia.
On April 20, 2023, school gymnasium No. 153 named after A. Rozybakiev, as a Center of Competence and a Resource Center for schools implementing programs of multilingual education based on their native language in Kazakhstan, Central Asia, and Mongolia, in cooperation with the Central Asian Program of the OSCE HCNM, broadcast experience on the implementation of multilingual education for the Autonomous Territorial Unit Gagauzia within the Republic of Moldova. 
The use of CLIL in schools improves the quality of education. This technique affects not only the development of subject knowledge but also the acquisition of language skills for students. The learning process at the same time acquires a certain focus on the study of a particular subject. According to the CLIL methodology, lessons in the history of Kazakhstan, physical education, and subjects of the natural and mathematical direction are conducted in our gymnasium school.
Teachers of school gymnasium No. 153 Mukaddas Yuldashevna and Rashidam Ismailovna shared an interesting experience of conducting a CLIL lesson with Gagauz colleagues in online video broadcast via the Internet in real-time (streaming). The teachers tried to convey the value of the CLIL lesson to the development of multilingual education.
 The topic of the lesson on informatics in the 10th "A" class with the teacher-moderator Mametova Rashidam: "Identification methods." The teacher demonstrated strategies for teaching students who speak a second language, Russian, at level B2 and focused on the development of critical thinking through reading and writing.
The lesson is built according to technology: challenge - comprehension - reflection. The lesson used the Scaffolding method and various multimedia services and different ways of working, which helped to include the whole class in the lesson process. At the stage of comprehension, Rashidam Ismailovna presented a Case for a solution, which allowed students to enter into a bilingual dialogue.
Chemistry lesson in the 8th "D" class on the topic: "Fundamentals" was conducted by expert teacher Mirzalimova Mukadas Yu. The main goal of this lesson on a bilingual basis (in native Uighur and English) is to form the language of chemistry students i.e. CLIL. 
At the lesson, Mukadas Yuldashevna created conditions for the active involvement of students in various types of work in both languages and the systematic involvement of students in situations of bilingual communication in a chemistry lesson. The main stages of the lesson:
Stage 1 - preparatory, preliminary bilingual conversation, motivating to complete subsequent tasks;
Stage 2 - introductory, where students received information bilingually from the teacher and through an adapted text in English; 
Stage 3 - analytical, where the students processed the information received and worked independently using educational Internet applications;
Stage 4 - applied, at this stage, students used the information received for bilingual communication.
The lessons were informative and easy to understand for the students.
 In lessons where CLIL technology is used, students see that with the help of a second language (Russian or English), they can receive new interesting, necessary information, and then learning the language becomes meaningful because it is used for a specific subject and specific tasks. Thus, with the process of teaching the subject content and a foreign language, the integration of the language and the subject goes in parallel.

https://youtu.be/bmlDcJCgLBU

Осы беттің QR-коды:
QR-код этой страницы: