Сабақты қызықты да нәтижелі өткізуге арналған лайфхактар. » "КГУ Школа-гимназия №153 им.А.Розыбакиева" Управления образования г. Алматы
Телефон приемного:
+7(727) 230-97-61
Телефон бухгалтерия:
+7(727) 230-98-70
Версия
для слабовидящих
» » Сабақты қызықты да нәтижелі өткізуге арналған лайфхактар.
25
май
2023

Сабақты қызықты да нәтижелі өткізуге арналған лайфхактар.

А. Розыбақиев атындағы №153 мектеп-гимназиясының «Ағылшын тілі» пәні мұғалімі Юсупова Камилямдан сабақты қызықты да нәтижелі  өткізуге арналған лайфхактар. 
     Балалар ерекше нәрсені күтеді және қалайды. Сабағыңызды таңданудан бастаңыз — оқиға, ойын, әрекет, әсер етуі мүмкін. Кез-келген сабақты ойынға айналдыруға болады. Ойын платформаларын кез-келген сынып үшін пайдалануға болады, мұнда жас маңызды емес. Ең бастысы, ойын балалар мен жасөспірімдердің мүдделеріне сәйкес келеүі шарт. Викториналар мен эстафеталардың форматы да ойын элементі болып табылады. 
     Мектепте оқығандардың бәріне сабақ ұзаққа созылатындай және уақыт мүлдем қозғалмайтындай білінеді. Сондықтан сабақты өткізу үшін ойын әдістері тиімдірек болып саналады 
     (wordwall.net, learningapps, islcollective.com) сияқты ойын платформаларын пайдаланыңыз. Осылайша, сабақтар балаларға қызықты және пайдалы болады.
     Сабақ рефлексиясы
     Сабақ соңында сіз балалардан олардың әрқайсысы сіз үшін маңызды параметрлерге сүйене отырып сабақты қалай бағалайтынын біле аласыз. Мысалы: оқу процесіне қосылу, материалдың күрделілігі, ережелерді сақтау және т. б. рефлексия үшін қандай сұрақтар болуы мүмкін:
Сабақ маған қаншалықты қиын болды?
Мен не білдім?
Маған не қиын болды?
Әсіресе қызықты не болды?
Мен қаншалықты шоғырландым?
     Және де classroomscreen.com платформасын да пайдалануға болады 
    
 Лайфхаки для интересного и эффективного изучение английского языка от учителя «английского языка» школы-гимназии №153 им.А. Розыбакиева Юсуповой Камилям.
     Дети ждут и хотят чего-то необычного. Начните свой урок с удивления — с события, игр, действия, предмета, который может поразить. Любой урок можно превратить в игру. Игровые платформы можно использовать для любого класса, возраст тут значения не имеет. Главное — чтобы игра соответствовала интересам детей и подростков. Формат викторин и эстафет — это тоже игровой элемент.
     Всем, кто учился в школе, знакомо ощущение, будто урок длится вечно, а стрелка на часах и вовсе не двигается. Поэтому игровые методы считаются более эффективными для проведении урока. 
     Используйте  игровых платформ таких как (wordwall.net, learningapps, islcollective.com). Таким образом уроки пройдут интересно и полезно для детей.
    Рефлексия урока
    В конце урока можно узнать у ребят, как каждый из них оценивает урок исходя из тех параметров, которые для вас значимы. Например: включенность в учебный процесс, сложность материала, соблюдение правил итд. Какими могут быть вопросы для рефлексии:
Насколько мне было сложно на уроке?
Что нового я узнал?
Что мне показалось трудным?
Что было особенно интересным?
Насколько я был сосредоточен?
     Так же можно использовать  платформу classroomscreen.com

А.Розыбақиев намидики 153-мәктәп-гимназияниң «Инглиз тили» пәни муәллими Юсупова Камилямдин дәрисни қизиқ вә нәтижилик өткүзүшкә беғишланған лайфхаклар.
Балилар алаһидә нәрсини күтиду вә халайду. Оюн элементлиридин, балиларни қизиқтуридиған, һәйран қалдуридиған йеңи усуллар арқилиқ дәрисиңизни башлаң. Һәрқандақ дәрисни оюнға айландурушқа болиду. Яш алаһидилиги вә синипиға қаримай түрлүк оюн платформилирини пайдилинишқа болиду. Әң асасий нәрсә-оюн балилар вә яш өсмүрләрниң муддиалириға, қизиқишлириға мувапиқ келиши шәрт. Викторинилар вә  эстафетиларму- оюн элементи болуп тепилиду. 
Мәктәптә дәрис узаққа созулуп, һәтта вақит тохтап қалғандәк сезим һәр адәмгә тонуш.   Шуңлашқиму дәрисни өткүзүш үчүн оюн усули үнүмлүк болуп санилиду.
     (wordwall.net, learningapps, islcollective.com) охшаш оюн платформилирини пайдилиниң. Шундақ дәрисләр балиларға қизиқ вә пайдилиқ болиду. 
Әкси алақә: 
Дәрис ахирида  балилардин бәлгүлүк параметрлар бойичә тәйярланған соаллар арқилиқ дәрисни қандақ баһалайдиғинини биләләйсиз.
Мәсилән: оқуш процесиға қошулуш, материалниң мурәккәплиги, қаидиләргә риайә қилиш вә б. Рефлексия үчүн қандақ соаллар болуши мүмкин:
Дәрис маңа қанчилик қийин болди?
Мән немә билдим?
Маңа немә қийин болди?
Әң қизиқ немә болди?
Дәрискә қанчилик көңүл бөлдүм?
 
  Life hacks for an interesting and effective study of the English language from the teacher of the "English language" of the gymnasium №153 named after A. Rozybakiev Yussupova Kamilyam 
     Children wait and want something unusual. Start your lesson with surprise — with an event, games, an action, an object that can amaze. Any lesson can be turned into a game. Gaming platforms can be used for any class, age does not matter here. The main thing is that the game meets the interests of children and teenagers. The format of quizzes and relay races are also a game element.
     Everyone who studied at school knows the feeling that the lesson lasts forever, and the hand on the clock does not move at all. Therefore, game methods are considered to be more effective for conducting a lesson.
     Use gaming platforms such as (wordwall.net, learningapps, islcollective.com). Thus, the lessons will be interesting and useful for children.
     Lesson reflection
     At the end of the lesson, you can learn from the guys how each of them evaluates the lesson based on those parameters that are significant to you. For example: involvement in the learning process, the complexity of the material, compliance with the rules, etc. What may be the questions for reflection:
How difficult was the class for me?
What new have I learned?
What did I find difficult?
What was particularly interesting?
How focused was I?
     You can also use the platform classroomscreen.com

Осы беттің QR-коды:
QR-код этой страницы: