10 - сынып оқушылары арасындағы ғылыми жобаларды және курстық жұмыстарды қорғаудың бірінші кезеңі аяқталды » "КГУ Школа-гимназия №153 им.А.Розыбакиева" Управления образования г. Алматы
Телефон приемного:
+7(727) 230-97-61
Телефон бухгалтерия:
+7(727) 230-98-70
Версия
для слабовидящих
» » 10 - сынып оқушылары арасындағы ғылыми жобаларды және курстық жұмыстарды қорғаудың бірінші кезеңі аяқталды
26
декабрь
2022

10 - сынып оқушылары арасындағы ғылыми жобаларды және курстық жұмыстарды қорғаудың бірінші кезеңі аяқталды

Профильді сыныптарда ғылыми-зерттеу және жобалау бойынша жұмыстарды дамыту идеясы Алматы қаласы әкімдігінің үш жылдық «Алматы мектебі» бағдарламасы аясында «Басқару және көшбасшылық: жақын аралық даму мектебі» басқару топтарына арналған 10 айлық кәсіби қайта даярлау курсының жобалау кезеңінде пайда болды.
 Мектеп-гимназияның басшылығы бірлесе отырып, табысты оқытудың индикаторына айналған және әрбір білім алушы түлекте болуы тиіс үш негізгі білім беру нәтижесін тұжырымдады: жеке білім беру траекториясы, жауапкершілік, зерттеушілік және жобалау құзыреттілігі.
 Осы барлық үш құрамдас тұжырым бір-бірімен тығыз байланысты және бүгін біз  оқушыларымыздың ғылыми-зерттеу және жобалау әрекеттерін дамыту туралы айтатын боламыз.
 10-11-сыныптардың білім беру бағдарламасына сәйкес ЖБЖ-да белгіленген элективті және арнайы курстар бойынша жобалық және курстық жұмыстарды қорғаудың бірінші кезеңі аяқталды.
 Ғылыми жоба және курстық жұмыстарды қорғауға негізгі пәнге және болашақ мамандыққа қатысты 10 түрлі бағыттағы жұмыстар ұсынылды.
 Жұмысты қорғау кезінде әр оқушының өз жұмыс кезеңі туралы айтатын, мәселені шешу жолдарын талқылайтын, сонымен қатар нәтижелерімен, қорытындыларымен және ұсынылған зерттеу перспективаларымен бөлісетін  уақыт аралығы – регламенті болды.
 Барлық тыңдаушылар қорғаушыға сұрақ қойып, егжей-тегжейлерін нақтылауға мүмкіндік алды. Мұндай тәжірибе алмасу спикерлерге де, тыңдаушыларға да пайдалы болғанын айта кеткен жөн болар.Оқушылар өз әсерлерімен бөлісті, олардың кейбіреулері:
 «Жалпы, менің жұмысым туралы айту ешбір қиындық тудырмады, керісінше рахат ләззат алумен бірдей болды», - деді Абдуллаев Дильмурат.
 «Атмосфера өте жағымды болды, өйткені тыңдаушылар мен қатысушылар әрқайсымыздың өз жұмыстарымызды жанталаса,- соншалықты жігерлене қорғауымызға ерекше қызығушылыпен, ынтамен, құрметпен қарады. Талқылаулардың арқасында өз тақырыбыңды жетілдіру, ізденіс жұмыстарын дамытудың жаңа идеялары пайда болды », - дейді Якупов Амир.
 «Эксперттер жұмысымыздың практикалық бөлігіне көп көңіл бөлді. Сыныптастарымның жұмыстарының контенті мен презентациялары мазмұнды, әрі қолданған дизайндары ерекше және жан-жақты болды, олар өздерінің жұмыстарын жоғары сенімділікпен қорғап шықты. Өз тақырыптарына қызығушылығы жоғары және шығармашылық танытқан қорғаушылардың « тасы жоғары домалады» десем қателеспеймін»,-деді Утепова Интизар алған әсерімен бөлісу кезінде.
   

 Идея развития исследовательской и проектной деятельности в профильных классах появилась на проектировочном этапе 10 месячного курса профессиональной переподготовки управленческих команд  «Управление и лидерство: школа ближайшего развития» в рамках трёхлетней  программы акимата города «Алматинская школа». Управленческая команда школы-гимназии совместно сформулировала три ключевых образовательных результата, которые стали показателями успешного обучения и которыми должен обладать каждый выпускник: индивидуальная образовательная траектория, ответственность, исследовательская и проектная компетентности. Все три составляющие тесно связаны между собой, и  сегодня мы расскажем  о развитии исследовательской и проектной деятельности наших гимназистов. Согласно образовательной программе 10-11 классов, завершился первый этап защиты проектных и курсовых работ по элективным и спецкурсам,  отмеченный в ИУП. На защитах были представлены работы 10 разных направлений, связанных с профильным предметом и будущей профессией.                                                                                                                        На защите работ у каждого обучающегося был свой временной слот, в котором он рассказывал о каждом этапе своей  работы, обсуждал подходы к решению проблемы, а также делился полученными результатами, выводами и предлагаемыми перспективами исследования. Все слушатели имели возможность задать вопрос отвечающему и уточнить детали. Нельзя не сказать, что такой обмен опытом был полезен как выступающим, так и слушающим.
   Учащиеся охотно поделились своими впечатлениями, вот некоторые из них: 
«В целом рассказывать о своей работе было исключительно удовольствием, а не тяжёлой обязанностью», - Абдуллаев Дилмурад.
«Атмосфера была очень приятной, так как эксперты и учащиеся с интересом и уважением отнеслись к нашим работам и защитам. Благодаря обсуждениям появились новые идеи по развитию своей темы», - говорит Якупов Амир.
«Эксперты много внимания уделили на практическую часть наших работ. У моих одноклассников  контент и дизайны презентаций были содержатель ными и разнообразными, рассказчиками они были уверенными, и мне  кажется у всех были темы интересные, а у тех, у кого еще был творческий подход, то у них «выстрел» был еще мощнее», - говорит Интизар Утепова. 
   Как работа учащихся, так и их защита были выполнены добросовестно. Эксперты из числа учителей были удовлетворены работами и Soft skills обучающихся.


Профильлиқ синипларда илмий-тәтқиқат вә лайиһиләш бойичә ишларни риважландуруш идеяси Алмута шәһири һакиминиң үч жиллиқ «Алмута мәквтиви» программиси даирисидә «Башқуруш вә көшбашчилиқ: йеқин аридики тәрәққият мәктиви» башқуруш топлириға беғишланған 10 айлиқ кәспий қайта тәйярлаш курсиниң лайиһиләш басқучида пәйда болди. 
 Мәктәп-гимназия мәмурийити бирлишип олтирип, утуқлуқ оқутушниң индикаториға айланған вә һәрбир билим алғучи учумкарда болуши тегишлик үч асасий билим бериш нәтижисини йәкүнлиди: йәккә билим бериш траекторияси, жавапкәрчилик, тәтқиқат вә лайиһиләш маһарити. 
Мошу барлиқ үч концепция бир-бири билән зич бағлинишлиқ вә бүгүн биз оқуғучилимизниң илмий тәтқиқат вә лайиһиләш һәрикәтлирини риважландуруш ишлири тоғрисида ейтидиған болимиз. 
10-11-синипларниң билим бериш программисиға мувапиқ, йәккә билим бериш программисида бәлгүләнгән элективлиқ курслар бойичә лайиһилик вә курслиқ ишларни қоғдашниң биринчи басқучи аяқлашти. 
Илмий лайиһә вә курслиқ ишларни  қоғдашқа асасий пәнгә вә келәчәк мутәхәсислигигә бағлиқ 10 түрлүк йөнилиштики ишлар берилди. 
Һәр ишни қоғдаш жәриянида оқуғучиниң өзиниң иш басқучи тоғрилиқ ейтидиған, мәсилини йешиш йоллирини муһакимә қилидиған, шуниң билән қатар нәтижилири, хуласилири билән берилгән тәтқиқ қилиш перспективилири билән бөлишидиған вақит арилиғи-регламенти болди. 
Барлиқ тиңшиғучилар соаллар қоюп, тәпсилий әхбарат елишқа мүмкинчилик алди. Мундақ тәжрибә бөлүшүш спикерларғиму, тиңшиғучиларғиму пайдилиқ екәнлиги сөзсиз. Оқуғучилар өзлириниң тәсиратлири билән бөлүшүп, бәзилири: 
«Умумән, мениң ишим тоғрисида ейтиш һечбир қийинчилиқ туғдурмайду, әксинчә раһәт елиш билән бирдәк болиду»-деди Абдуллаев Дильмурат. 
«Атмосфера интайин иллиқ, йеқимлиқ болди, сәвәви тиңшиғучилар билән қатнашқучилар һәр ошуғучини зор иштияқ, қизиқиш билән тиңшиди. Муһакимә қилиш жәриянида өз мавзулиримиз бойичә издиниш ишлирини жүргизишниң йеңи идеялири пәйда болди»-дәйду Якупов Амир. 
«Экспертлар ишимизниң практикилиқ бөлүмигә көп көңүл бөлди. Синипдашлиримизниң ишлириниң контенти вә презентациялири мәзмунлиқ, қоллинилған дизайнлири алаһидә вә ян-яқлиқ болди, улар өзлириниң ишлирини ишәшлик түрдә қоғдап чиқти десәм хаталашмаймән-деди Утепова Интизар алған тәсирати билән бөлүшүш жәриянида.

Осы беттің QR-коды:
QR-код этой страницы: